יתרונות של שילוט משרדי

בעת עיצוב והתאמה של חלל משרדי חדש, ישנם אלמנטים לא מובנים מאליהם שלעיתים עלולים להישכח.

בנוסף למרכיבים המובנים מאליהם כמו ריהוט, ציוד ופריסה, שילוט הוא מאפיין חשוב שיכול לשחק תפקיד גדול באופי של מקום עבודה.

החל משילוט ממותג על המבנה החיצוני ועד לשלטים פנימיים ומדבקות מודפסות, ניתן להשתמש בשילוט בכל חלל המשרד שלך – ולחזק את התדמית, האתוס והערכים של החברה שלך עבור העובדים והמבקרים כאחד.

בפוסט זה, נבחן כמה מהיתרונות של שלטים למשרד טוב לשטח המשרדי שלך, את ההבדל שהוא יכול לעשות עבור הצוות ואת החשיבות של קבלתו בדיוק כמו שצריך.

רושם ראשוני אחרון

רושם ראשוני נוצר במהירות, והם נדבקים במוח. "קונים מקבלים את רוב ההחלטות על ידי הסתמכות על הרושם הראשוני של שתי שניות שלהם על סמך זיכרונות, תמונות ורגשות מאוחסנים", אומר מלקולם גלדוול בספרו Blink: The Power of Thinking Without Thinking – ומחקרים מראים שכולנו מבצעים באופן לא מודע הערכות מהירות של אנשים אחרים תוך עשירית שנייה לאחר הפגישה.

הרושם שיוצרים המבקרים עם הגעתם למשרד שלך קובע את השלב לאופן שבו הם יתפוס את העסק שלך באופן כללי. בתעשיות מסוימות (כגון משפטים ופיננסים), אמון ואמינות הם בעלי חשיבות עליונה, והערכה זו של שבריר שנייה יכולה לעשות את כל ההבדל כאשר לקוחות פוטנציאליים מחליטים אם אתה באמת אמין או לא.

שילוט מרשים יכול גם לגרום לעסק שלך להיראות קבוע ומבוסס יותר במיקומו הנוכחי, באותו אופן שחברה הפועלת מתוך משרד מרוהט בדלילות עם אפס שילוט עשויה להיראות כמשהו כמו 'פופ-אפ'. זה היה שם רק עניין של שבועות.

שילוט מותקן בצורה מקצועית יכול לתת למבקר את הרושם שהעסק שלך מסודר ומוצג היטב – רושם שלא היה לו כאשר הוא מתמודד עם משרד לא מעוצב. למה להציג בפניהם לוח ריק כאשר הם יכולים לקבל השראה ולהרגיע עם שילוט איכותי?

שילוט משרדי עוזר בחיזוק זהות המותג

בעולם המיתוג והשיווק, זה ידוע שצבעים, טיפוגרפיה ואלמנטים עיצוביים אחרים יכולים לשחק תפקיד מרכזי בתפיסת החברה שלך. צבעים חמים עשויים ליצור אסוציאציות מסוימות, למשל, או שגוון גיאומטרי ללא שריר עשוי לרמוז על משהו אחר – כל זה משפיע על התפיסה התת-מודעת של המותג שלך על ידי מבקרים ועובדים כאחד.

שילוט הוא דרך מצוינת להכניס את הקונוטציות הללו למוחם של אנשים על בסיס יומיומי כחלק מהותי מהסביבה הפיזית שלהם – ועבור כוח עבודה זו יכולה להיות דרך מצוינת להשפיע בעדינות על הגישה של הצוות כולו. הגעה לעבודה מדי יום בבניין המעוטר בצבעי כחול כהה ופונטים הגיוניים צפויה לעורר מצב רוח שונה לאותו יום מאשר עבודה בחדר אדום בוהק עם כיתוב ילדותי על הקירות.

זו לא רק השערה – יש היסטוריה ארוכה של מחקר בפסיכולוגיה של הצבע, למשל. צבע יכול להשפיע על כל דבר, החל מתפיסת הפרט לגבי הזמן החולף ועד לטעם הנראה של האוכל; זה בהחלט יכול להשפיע על החוויה של יום עבודה או ביקור במשרד אחר.

שילוט יכול לעזור להכניס את צבעי המותג שנבחרו בקפידה למוחם של כוח העבודה שלך כרקע קבוע, ולעזור ליצור צוות הרמוני שעובד היטב יחד על אותו אורך גל של ערכי החברה שלך.

איתור דרכים ושילוט פונקציונלי

בנוסף להשפעה תת-מודעת על תפיסת המיתוג, לשילוט יכול להיות יישומים מעשיים טובים לעזור למבקרים למצוא את הבניין או לנווט בפנים המשרד.

עבור מישהו שמבקר במקום העבודה שלך, ללכת לאיבוד במתחם משרדים מבוך או בבניין רב-עסקים זה לא היכרות מהנה עם החברה שלך, ונראה כי השלטים שיעזרו לו לאתר אותך יעניקו לחברה שלך יותר נוכחות. גם שילוט חיצוני לבניין יכול להכניס את שם העסק שלכם לראש של העוברים והשבים מדי יום.

אפילו לעובדים – במיוחד עובדים חדשים – שילוט איתור דרכים יכול לעזור לעובדים להתמצא במהירות וביעילות, במיוחד במשרדים ובבניינים עם פריסות מסובכות. גם שילוט בטיחות או פרוטוקול יכול להזכיר לצוות לבצע את משימותיו באופן המומלץ או למלא אחר מדיניות החברה.

שילוט משרדי מוסיף אופי למשרד שלך

שילוט לא חייב להיות רק לוגו ענק – אתה יכול לשים כל דבר על שלט. הסלוגן העסקי שלך, למשל, או רשימה של ערכי החברה והמוטו. שלט עשוי לשאת ציטוט או תמונה מעוררי השראה כדי להשפיע על הצוות שלך ולחזק את אתוס העבודה שלך, או כדי להעביר הודעות נוספות למבקרים.

בקיצור, האופי הנתפס של המשרד שלך יכול להיות מושפע מאוד מהמיקום ומהתוכן של השילוט, וצורתו עשויה להיות מוכתבת על ידי מצב הרוח שאתה רוצה לקדם בקרב כוח העבודה שלך. האם אתה רוצה שסביבת העבודה שלך תהיה מקצועית ביעילות ובמסירות – או יותר רגועה, מזדמנת וידידותית?

שילוט יכול לתת את הטון ליחס של הצוות שלך ולאופי הכללי של העסק שלך בכללותו, להשפיע על כל הנוכחים במשרד בין אם מדובר באנשי צוות ובין אם הם מבקרים.

מדבקות וגרפיקה פנימיות, גם ללא הודעות נוספות, יכולות להשפיע לטובה על האפקטיביות של כוח העבודה שלך. אוניברסיטה בהולנד, למשל, מצאה בשנת 2016 שתמונות של טבע יכולות להרגיע את רמות הלחץ של העובדים – ולכן שילוט משרדי פנימי הכולל גרפיקה גדולה של עצים ושדות יכול למעשה לעשות את ההבדל עבור האושר היומיומי של הצוות שלך .

לסיכום, שילוט משרדי יכול לייצג הזדמנות מצוינת למיתוג ולחזרה על האתוס והערכים של החברה שלך. ניתן להציב שלטים בכל מקום מהפנים החיצוניות של הבניין ועד כל קירות פנימיים, רצפות ותקרות – ולכן אין מחסור במקומות לשלטים, שיכולים לתקשר מצבי רוח וערכים מסוימים למבקרים ולצוות כאחד.

שילוט מודגש יכול להיות כלי רב עוצמה לגרום לעסק שלך להיראות כמאכלס במלואו את שטחי המשרדים שלו ולרמז על אמון ומקצועיות עבור המבקרים – מה שהופך אותו להשקעה ממולחת עבור כל חברה.

שילוט משרדי הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב חלל העבודה שלך ויש לו יתרונות מיתוג ושיווק לעסק שיביאו לקוחות חדשים וישפיעו על העובדים בעבודה.
תוכן עניינים